wtorek, 22 stycznia 2013

Egzekucje w Chinach - film dokumentalny

  Niestety świat nie jest sprawiedliwy, a życie to ciągła walka z przeciwnościami i dążeniem do celu, którego nie zna nikt... Trochę filozofii napłynęło dzisiaj do mnie i tak jadąc autobusem stwierdziłam, że mam tysiące pomysłów na bloga, ale sesja mnie przypięła do ściany i nie chce puścić... No cóż przyzwyczaiłam się do tego, że jak brak mi czasu, to mam pełno pomysłów, a jak już go znajdę wena mnie opuszcza. Dlatego dzisiaj zapisałam wszystkie pomysły i na pewno je wykorzystam, jak tylko znajdę wolną chwilę. Na razie polecam wam kolejny dokument. Smutny, przytłaczający i odbierający nadzieję (taki nastrój mam dzisiaj...). Już nie długo zapraszam was na wpis odnośnie kary śmierci. A wy co sądzicie na ten temat, jesteście za czy przeciw?

2 komentarze:

  1. Straszne rzeczy się tam dzieją :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko się na to patrzy :(

    OdpowiedzUsuń