sobota, 23 lutego 2013

Atlantyda - zaginiony ląd

   W jednym z ostatnich postów umieściłam dokument na temat pochodzenia człowieka. Obiecałam też podzielić się dokumentem na temat zaginionego lądu - Atlantydy. Obejrzałam, aż 3 dokumenty na ten temat, ale wygrał tylko jeden... Dlaczego Atlantyda tak fascynuje? Bo ludzi od zawsze fascynują rzeczy, których istnienia nie jesteśmy w stanie udowodnić w 100%. Może faktycznie istniała cywilizacja, która była bardzo zaawansowana. Może... gdyby nie wielki kataklizm, cywilizacja ta mogłaby zmienić wygląd współczesnego świata... A ponieważ osobą "odpowiedzialną" za początek legendy o Atlantydzie jest Platon, jutro zapraszam, na lekcję języka Greckiego.

3 komentarze:

  1. Pytanie za 1 000 000 $

    Jaki wpływa może mieć informacja na ludzi z Polski, jeśli nagle zdadzą sobie sprawę, że pochodzimy od ludzi Atlantydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie to najpiekniejsza nowina historii. Bo ja tez to wiem i pisze o tym ksiazki.I ja jestem chalenging z Atlantydy mam wszystkie tajemnice.Jestem polka.

      Usuń
  2. Albo pytanie z innej beczki

    Czemu ludzie szukają odpowiedzi na pytanie czy Atlantyda istniała, zamiast szukać odpowiedzi na pytanie czy Oni umarli czy może rozwinęli się do tego stopnia, że teraz bawią się z Nami w Boga, bo inne wymiary istnieją, to fakt, prawda?

    OdpowiedzUsuń