czwartek, 21 lutego 2013

Pochodzenie człowieka - film dokumentalny

   Obecny tydzień obfituje w wizyty u lekarza. Mam jednak nadzieję, że dzisiejsza była ostatnia, bo brak mi sił na służbę zdrowia, szczególnie jeśli muszę dreptać ze zwichnięta kostką... Ponadto, wizyty u lekarza ukazały mi jakimi hipochondrykami są Polacy. Ja unikam lekarzy jak ognia i staram się nie chorować, jednak tym razem, z powodu bólu nogi, byłam zmuszona do wizyty. Po pięciu minutach moja psychika siadła i stwierdziłam, że żyję w kraju wiecznie chorych pesymistów, którzy narzekają na wszystko co na tym świecie istnieje. Na szczęście kolejną część dnia spędziłam z moją koleżanką. Kuśtykając pichciłyśmy pyszną lazanię i ciasto marchewkowe. Dzieląc się naszymi pomysłami na bloga, wymyśliłam kilka rzeczy, które postaram się zrealizować. Dzisiaj pojawi się jednak film dokumentalny, który miałam zamiar zamieścić już kilka dni temu, ale wspomniana kontuzja zrobiła ze mnie senne zombi. Zasypiałam nad każdym dokumentem, który obejrzałam, a którym mogłabym się podzielić. Dziś jednak dotrwałam do końca i powiem szczerze chce obejrzeć jeszcze. W poprzednim poście pisałam o prajęzyku. Wspomniałam, że jest to pytanie podobne do tego: jak powstali ludzie. Na to pytanie też chciałabym uzyskać odpowiedź i właśnie o tym jest ten wciągający, intrygujący dokument. Jego twórcy starają się odpowiedzieć na to odwieczne pytanie i zachęcić nas do zgłębiania wiedzy na ten temat. Wędrują po kontynentach i szukają dowodów na istnienie cywilizacji wcześniej, niż jest to obecnie przyjmowane. Muszę przyznać, że na koniec chciałam więcej. A już nie długo, jak tylko znajdę ciekawy dokument, pojawi się zaginiony kontynent...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz