Światowe zespoły rockowe

Długo zastanawiałam się nad dzisiejszym postem i nie miałam zielonego pojęcia co wybrać…  Na początku wpadłam na pomysł tematu „pełnoletniość na świecie”, ale to tak skomplikowane, że wolałam nie rozgrzebywać, czegoś, czego nie ogarnę… Niemniej jednak chciałam stworzyć wpis, który mogłabym dedykować mojemu bratu. W końcu 18-te urodziny to ważne wydarzenie w życiu każdego człowieka. Nareszcie wymyśliłam! Coś ekstra dla fana rocka, czyli przegląd zespołów rockowych z całego świata. Mam nadzieję, że spodoba się nie tylko mojemu bratu. 

Rock to pojęcie bardzo ogóle, wiele zespołów miesza kilka stylów z rockiem, chociaż muszę przyznać, że o rap-rocku nie słyszałam, ale tworząc tę krótką listę wybranych zespołów z różnych krajów świata, wpadłam i na taką kapelę. Nie będę dziś zanudzać o faktach i mitach, o tym powie wam Wikipedia, dziś skupimy się tylko na słuchaniu i oglądaniu.

Będzie bardzo ciekawie:) Zaczynamy!
Blla Blla Blla - albańsko-macedoński zespół rockowy
Afrockaïne - zespół z Algierii  
Los Piojos - zespół z Argentyny  
Rock prosto z Bangladeszu - zespół Bhoomi  
Grupa rockowa z Belgi - The Radios  
Lyapis Trubetskoy - zespół z Białorusi  
A może brazylijski rockowy rap? - zespół Planet Hemp  
Wickeda - zespół z Bułgarii  
Chiński zespół o jakże genialnej nazwie - Brain Failure  
A tu kolejny zespół z Chin - Happy Avenue i ich piosenka pt."Si Yue" - czwarty miesiąc, czyli miesiąc śmierci.  
Folkowo-rockowy zespół z Czech - Divokej Bill  
Coś z Finladnii - Tasavallan Presidentt  
Eldrine z Gruzji  
Mägo de Oz - folkowo-rockowo-heavy metalowy zespół z Hiszpanii  
Przenosimy się do Indonezji - Andra and The BackBone  
A co powiecie na j-rock? - L'Arc~en~Ciel  
albo - Luna Sea  
Coś z Kambodży?  
Przeonismy się do Korei Południowej - zespół N.EX.T  
Asgjë Sikur Dielli - zespół rockowy z Kosowa  
Žalvarinis - zespół folkowo-rockowy z Litwy  
Alternatywny rock z Mołdawii - Gândul Mâței  
Heavy Matalowy i Hard Rockowy zespół z Mongolii - Hurd  
Zespół Threadstone z Nigerii  
Alisa - hard-rockowy zespół z Rosji  
Rock po tajsku - Modern Dog  
Prosto z Ukrainy - Komu Vnyz  
Na koniec Ngũ cung z Wietnamu  
 A tobie braciszku jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!

Komentarze

Popularne posty