E-learning na Insta!

Wystarczy uczyć się jednego słowa dziennie, aby po roku znać 365 słówek w innym języku :) Jedno słowo dziennie to nie tak dużo, prawda? Dlatego na moim firmowym profilu na Instagramie (link) postanowiłam stworzyć cykl wpisów ze słownictwem. Każdego dnia, również w weekendy, pojawiają się słówka w 3 językach - japoński, wietnamski i tajski. Oznacza to, że po roku możesz znać nie 365 wyrazów, a ponad 1000. Jeśli dodatkowo polubisz moje fanpage, do których linki znajdują się po prawej stronie, zyskasz jeszcze więcej. Oczywiście zapraszam też na kursy - więcej informacji na temat lekcji japońskiego, wietnamskiego oraz tajskiego znajdziesz na stronie WordPassion.

Poniżej mała zachęta, czyli wszystko to, co pojawiło się do tej pory na www.instagram.com/wordpassionpl






Komentarze

  1. Jeszcze o takiej formie nauki języków obcych nie słyszałam, ale jak widać wszystko jest możliwe. Dla mnie bardzo na ten moment sprawdza się uczenie z audio kursów https://www.jezykiobce.pl/67-dla-zaawansowanych dzięki którym bez najmniejszego problemu jestem w stanie dojść jak widać do poziomu zaawansowanego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty