Impuls

Ostatnio zajrzałam na statystki bloga i zaskoczył mnie fakt, że ktoś jeszcze odwiedza tę stronę, zadaje pytania, komentuje i zachęca - napisz coś więcej, ciekawy temat... Chyba takiego impulsu potrzebowałam, żeby tutaj wrócić. Nie było mnie tutaj tak długo ze względu na pracę. Założyłam firmę i pisałam, dużo pisałam, ale dla innych, nie dla siebie. Wieczorem, gdy miałam zaczynać pisanie, brakowało mi siły i chęci. Wena została przelana, ale na inne teksty. Chyba jednak przyszedł taki moment, gdy poczułam pustkę, teksty dla innych mi nie wystarczają, a na moich Facebook-owych fanpage nie jestem w stanie napisać tyle, ile bym chciała, bo tam musi być zwięźle na temat i dużo zdjęć. Jednak moja firma - WordPassion to nie tylko copywriting, content writing, to również nauka języków. Nie zapomniałam o japońskim, wietnamskim i tajskim - do południa jestem szefową, copywriterem, tłumaczem, a potem jestem lektorem. 

Możesz się ze mną uczyć za darmo:
Umieszczam tam ciekawostki, przydatne słówka, linki do filmów i zdjęcia, ale jeśli chcesz opanować język, zapraszam Cię na kurs. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie WordPassion. Zajrzyj też na mojego firmowego Instagram'a i Facebook'a.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty