Światowy kicz

Miał być wietnamski, a będzie kicz. Czyli popowo-internetowe kwiatki z Internetu, których przegapić nie można i każdy obejrzeć musi. Zacznę od akcentu polskiego. Nie ma to w końcu większego kiczu, niż polskie disco... Ostrzegam jednak trzeba mieć, żelazne nerwy by obejrzeć wszystkie filmiki, które umieściłam.







"Cztery osiemnastki" - nie jestem wstanie zbyt wiele na ten temat powiedzieć. Wychowałam się w latach 90, namiętnie oglądałam disco relax i inne tego typu programy, ale tego moje uszy i oczy nie wytrzymują. Ciężko jest mi znieść brzmienie innych disco-polowych tworów, ale w tym przypadku mamy również do czynienie z gorszą rzeczą... okropnym niewytłumaczalnym teledyskiem z maczo i czterem niezbyt urodziwymi dziewuszkami w paskudnych strojach...


Przenosimy się dalej dalej i jeszcze dalej na wschód...
Korea Południowa - zagłębie boys i girlsbandów. Czasem się zastanawiam, czy istnieją Koreańczycy, którzy nie należą do żadnego z zespołów. Tu mamy jednak solistę, mało "idealny" jak na koreańskie warunki:P


Wracamy lekko na zachód... Rosja.
Uwierzcie mi bądź nie, ale szukając tego teledysku wpisałam w wyszukiwarce: Rosyjski Giertych i znalazłam! Bo czyż chłopak z lewej strony, ten z tyłu oczywiście, nie wygląda jak młody Giertych?

Ponieważ Rosja to duuuuży kraj, chociaż niektórzy twierdzą, że nie jestem krajem, a stanem umysłu...kolejna kiczowata piosnka.

Przyszła więc pora na coś po angielsku...
Moja pierwsza myśl - Britney Spears, oczywiście ta niewinna, bez cellulitu,który wychwyci każdy fotoreporter:P i przeszłości, słodka i niewinna.  Po chwili namysłu i przesłuchaniu jednej pioseneczki, stwierdziłam jednak, że może jest w tym trochę kiczu, ale młodej Britney należy się coś więcej. Na szczęście youtube-owy podpowiadacz dał mi to:


Dobrze znana anglojęzyczna pioseneczka duńskiego zespołu.

Zwieńczeniem kiczu będzie coś japońskiego:

Ja skomentuję to tak: ogłuchłam, oślepłam i już nigdy nie zagram na skrzypcach. Mogłabym mówić dłużej, ale sądzę, że można byłoby napisać licencjat na ten temat...

Nie martwcie się świat jest pełen kiczu i z pewnością  na tym nie skończę.
Mam też radę: piosenki świetnie pomagają w nauce wymowy, ale z pewnością nie są źródłem dobrej wiedzy leksykalno-gramatycznej.

Komentarze

Popularne posty